Portfolio

Here you will find all my latest work. You will have the chance to check all of my skills and see what i have to offer. You are welcome to share my art.

Showcase

Tutorials

Come and learn how to use 3D software Blender through a collection of written and video tutorials in Greek created by me.

Learn 3D

Blog

Join my blog and learn new things about the program, my thoughts and have the chance to post your opinions share ideas and more.

Join/Post

Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2009

Για τους νέους στον χώρο του 3D

Ένα πράγμα για το οποίο μετάνιωσα τον τελευταίο χρόνο που ασχολούμαι με το 3D είναι το ότι ξεκίνησα να μαθαίνω να δουλεύω το 3DS Max ενώ γνώριζα για την ύπαρξη του open source αντίστοιχου προγράμματος BLENDER.
Και το μετάνιωσα μόνο και μόνο διότι το interface είναι τελείως διαφορετικό στα δύο προγράμματα.
Αυτό συνέβη επειδή δεν το είχα ψάξει αρκετά για να δω, όπως διαπιστώνω σήμερα , ότι τα δύο προγράμματα έχουν τις ίδιες δυνατότητες και ίσως το Blender να υπερτερεί καθόσον περικλείει και δυνατότητα για Sculpting (βλέπε Z-brush) και δυνατότητα για movie editing αλλά και δυνατότητα για την δημιουργία Game engine και δεν ξέρω τι άλλο ακόμα.
Πέραν τούτου το πρόγραμμα είναι εντελώς δωρεάν , είναι πάρα μα πάρα πολύ ελαφρύ , μπορείς να βρεις άπειρα tutorials και ότι άλλο θέλεις στο internet όλα επίσης δωρεάν και ανήκει σε μία πολύ αναπτυσσόμενη κοινότητα των open source προγραμμάτων η οποία για εμένα είναι το μέλλον τον υπολογιστών.
Δεν θα πω περισσότερα για το πρόγραμμα εδώ διότι στην πραγματικότητα τώρα μόλις και εγώ άρχισα να το ψάχνω. Η συμβουλή μου πάντως είναι αν πρόκειται να ασχοληθείτε και να αφιερώσετε χρόνο για να μάθετε ένα πρόγραμμα 3D και δεν το έχετε κάνει ακόμα … αφιερώστε τον χρόνο αυτό στο Blender.
Δείτε για αρχή το site του προγράμματος για να δείτε τις δυνατότητες του και κατεβάστε το αν θέλετε να πάρετε μια ιδέα. Η εγκατάσταση είναι πάρα πολύ εύκολή και θα χρειαστείτε και το αντίστοιχο python με το οποίο έχει γραφτεί η έκδοση του Blender που έχετε εγκαταστήσει.
Έπεται συνέχεια…




2 σχόλια:

  1. Φίλε Κώστα

    Την ίδια πορεία είχαν πλείστοι όπως κι εγώ έμαθα σχετικά το 3dstudiomax το 2000 επειδή τότε φιλοδόξησα να κάνω ένα διαφημιστικό βιντεάκι δεν συνέχισα όμως
    απ το 2009 ανακάλυψα το blender κι επειδή ως " πολύξερος " μέσος έλληνας δεν πολυάνοιγα τα manual κι ήθελα κατ ευθείαν να μεταπηδήσω στο επίπεδο του exper. . αποτοτε δεν έχω κερδίσει το αναλογούν know how μπορώ να πώ πως ποντάρω τώρα πλέον πολύ στα δικά
    σου tutorials αλλά και σε ότι κατεβάζω απο το ιντερνετ αποφασισμένος να καταγράψω στο βιογραφικό
    μου την πλήρη εκμάθηση του blender
    .Eχω ήδη πολλέςερωτήσεις επιλέγω την δυσκολότερη :
    Εχω ένα κανονικό πεντάγωνο και όταν κάνω subdivise
    σε edit mode το τριγωνοποιει. . εγώ προσπαθώ να κάνω
    μια 5γωνη τρύπα μέσα στο 5γωνο ώστε να μου μείνει
    ένα λεπτό face γύρω γύρω ( το 5γωνο βρίσκεται υπο γωνίαν στο χώρο ) ένα ΣΥΓΝΩΜΗ αν παρατυπώ όσον αφορά
    την σωστή ιντερνετική συμπεριφορά είτε χρονικά
    είτε διαδικαστικά
    με εκτίμηση Κώστας Τζιάλλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου το subdivide είναι μια διαδικασία αυτοματοποιημένη και λογικά δεν μπορεί να καταλάβει αυτό που θες να κάνεις.
    Έτσι όπως έχω φανταστεί αυτό που θέλεις να κάνεις απλά σε edit mode και αφού έχεις κρατήσει μόνο τα edges εξωτερικά του πενταγώνου κάνε extrude προς το εσωτερικό.
    Δεν ξέρω αν σε βοηθάω οπότε σε περίπτωση που δεν, κανε ένα κόπο και στείλε μου κάτι μέσω email να σου δείξω ή ακόμα καλύτερα χρησιμοποίησε το forum.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Donate

Downloads

Site Goodies